alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Om jag skulle göra samma sak

Publicerad 2012-04-11 20:08:55 i Allmänt,

Undra hur reaktionen blir då?!
Jag är inte rasistisk eller något MEN NU HAR JAG FÅTT NOG!
JAG har en utländsk granne på 4 våning, han går hemma hela jvla dagarna, men först på kvällarna börjar han leva! Runt halv 20 eller 20 på kvällarna börjar han spela sin förbannade turk musik, han får gärna spela på dagarna men ta HÄNSYN!
Det var sånt jvla disco ikväll så Alfred själv sa mamma sova din säng.. Jag betalar hyra, sköter mig och har aldrig fester eller något..Ska jag behöva ha det så här?
Hyresvärd och hyresgästföreningen är ingen ide att prata med, hyresvärden säger att jag får ingen hjälp och hyresgästföreningen skickar brev!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-11 20:22:30

ring störningsjouren !! det där är INTE okej !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela