alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Lite rädsla lite oro och massor med kärlek <3

Publicerad 2012-04-06 19:53:18 i Allmänt,

Pryder denna påsk..
Anledningen till min oro är att jag har roliga veckan på G och detta innebär som för många andra kvinnor i vårt vackra land SMÄRTA!
Efter att jag började inta minipillret cerazette så fick jag en "chokladcysta" på ena äggledaren, vilket gjort mitt liv till ett helvete i kubik..Har slutat för ca 2 månader med dom men den är kvar och ställer till problem!
Gyn på KSS får man svaret, gå ner ännu mer i vikt så kan vi operera men till dess får du härda ut! Ingen smärtlindring ingen förklarning INGENTING! Sista hon sa innan hon gick ut var, du kan få svårt att få fler barn!  Men nu e jag trött så på tisdag ringer jag KSS för nu SKA JAG HA HJÄLP! Smärtan jag har innan under tiden och efter är 8-9 på en skala av 10..
Men med Alfreds leende och voltaren (maxdos) och ibumetin så överlever jag detta med :) Hon e seg serni =)  Nej jag vill inte klaga men har man ont så!
I morgon blir det påskmys med mamma och Alfred *mammas goda påskbord efterrätt film och godis ...
Glad påsk alla kära läsare

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-06 20:56:38

jag hoppas faktiskt att V ska bli prickig här oxå inom kort. Vi ska ju åka till thailand och gifta oss i nov och min största mardröm är att han ska få det då, så jag vill mer än gärna "ha det överstökat" innan...

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-06 21:59:54

Hoppas att du slipper ha ont!!

KRAM

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Publicerad 2012-04-07 09:46:07

Hej! Vill bara önska en trevlig Påsk! :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela