alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Hjärtat mitt

Publicerad 2012-04-18 10:09:27 i Allmänt,

Skrattar åt mig nästan varje dag men speciellt på tisdagar :P
Märks att han är karl och norrlänning ut i fingerspetsarna, mohaaha!
Varje tisdag kl 21:00 så sänds min absoluta favorit serie Desperate Houswife, och nästan varje gång så fälls en tår här hemma! Speciellt igår då Mike Delfino blev skjuten pga att han räddade sin chef.. Så onödigt, så sorgligt så bara =(
Susan och hennes 2 barn står utan far *jag vet de e en serie* men har man följt den i 7 år så har man liksom!
När jag ber'tta detta för min älskade att en tår hade fällts så börja han småskratta..
Så oromantisk e min karl, hur e era ?

Kommentarer

Postat av: we will never walk alone

Publicerad 2012-04-18 21:09:42

Vem grinade inte då ???? Jag gjorde i alla fall

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-18 21:27:37

Jag tjuter åt Greys varje avsnitt.. jag förstår dig!!

KRAM

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-20 22:16:14

Hej och tack för din söta grattishälsning! ♥

Du bad om tips... Roligt att du gillar mina prylar men vet inte riktigt vilken/vilka du syftar på så jag räknar upp allihop! ;) Provdockan är köpt på Netto (!) men jag har fixat till den och klätt den i gammalt papper. Korsetten kommer från min bröllopsklänning. Bord + spegel från Miljögården, resväskor från loppis, lampa från Ellos. Det gäller att hålla korpgluggarna öppna så springer man till slut på sakerna man har letat efter.

Trevlig helg!



Kram

Postat av: Fnulan

Publicerad 2012-04-21 23:40:42

Men detta har jag väl kommenterat`??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela