alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

God morning

Publicerad 2012-04-12 08:01:21 i Allmänt,

Gött folk =)
Sitter i min morgonrock som verkligen sett sina dagar.. Hmm fjäsk för släkten så man får en ny i present i Novmeber kanske :P
Skulle vilja ha en fluffig men inte för varm morgonrock, den jag har nu är i något konstigt fleccetyg och nog för att jag e kallsen av mig men denna e för varm för mig med..
Rasmsus på luffen går på tv:n och Alfred backar och cyklar på sin cykel, ja han är på bättringsvägen TJOHO =)
Lånad av                              www.google.se
Nej nu blir de duschen och frukos, sen kommer Annika med 3 små busfrön hit på fika =)

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-12 09:25:05

Härligt, jag hoppas ni får en mysig dag med massa bus och godsaker :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela