alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Fnuddelduffels pannkaka!

Publicerad 2012-04-10 10:53:10 i Allmänt,

JA just det!
Jag har HLR utbidlning på torsdag och den måste ja gå innan jag får läsa resten av kurserna som börjar den 23, men jag vill inte och vägrar lämna bort skrutt då han är sjuk, speciellt med prickiga saker som kliar!
Nej Af och skolan får fan ha förståelse!
Denna vecka ägnas åt filmittande, saft drikcande och badande i potatismjöl! Men tack GUD för några har torkat in!
Kommer nya bilder ikväll...

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-04-10 20:55:26

barnen går ALLTID först -så är det bara !!

Hoppas potatismöjlet hjälper så ha inte kliar sönder sig !! kram

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-04-11 01:56:47

Mjaha, vart är bilderna då? (haha)



Tänkte kika förbi imorgon men vet inte om ni är hemma? Vattkoppor är knappast nåt problem - det är bara Noah som kan få det ändå så... men beror ju på hur Alfred mår också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela