alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Snart så..

Publicerad 2011-09-10 11:39:40 i Allmänt,

Kommer Evelina med hennes vännina hit.. Dom ska ju ha LR visning hos mig idag :)
Fick ihop 3 personer till så sammanlagt blir vi 6 st.. Cajsa, Jeanette och hennes kompis Erika..
Inte förglömma Cajsas lilla dotter Tilda på 7 veckor, Hugo är inte hemma så får klara mig utan hans glada skratt idag då han vandrar in i Alfreds rum och ser alla bilar =)
Har bakat chokladmuffins med choklbitar i ... Bullar och hallongrottor bjuds det med på =)
Önskar så min Alfred hade varit hemma men han e nog hemma nästa gng :) Han e hemma på ljuspartyt den 25 i alla fall =)
Efter visningen e klar ska Cajsa och jag laga middag och ha tjejmiddag :) Ska bli kul var längesen vi hade det så =)
Hittade även Alfrds bokstäver som han fick av morbror Emil i schabby shik stil som jag ska sätta upp in min stora kärlek kommer hem den 20 =)) Alldeles för långt dit men snart snart så får man kramas och pussas med min underbara son igen..
Du vet vem du e- tänker på dig...
Hepp nu ska jag studsa =)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-09-11 07:58:00

Tack och vad kul att du börjat läsa. Oliver är min systers son på 2.5år :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela