alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Många tycker nog jag e neggo peggo nu=)

Publicerad 2011-09-10 10:45:03 i Allmänt,

Men det skiter jag i
Hösten är på ingång och med den kommer löv som faller, prassel i lövhögarna till sones stora förtjusning =) Mammas med kan tilläggas =)
Tända ljus på kvällarna, mysfilten och en kopp thè framför tv:n eller bara i soffan med en bok.. Det är höst för mig =)
Visst jag hatar gråa regninga novemberdagar då allt e grått och trist men så fort snön kommer och lyser upp så =) Eller när adventljustakarna ploppar upp i alla fönster och tindrar så fint :)
Något annat som lockar med höst/ vinter i mitt fall är allt roligt underbart pyssel man kan göra :) I år ska det göras 3 kransar. En till mig en till mamma ( hon vet inget än) och en till gammelfarmor och farfars grav.. Sen baka till advent och jul.. Julgodis som ska bakas och kokas.. Hitta lite nya adventstjärnor i år.. Göra lite julgranspyssel tror jag vi ska satsa på med.. Sen blir det pepparkaksbakning =) Ska bjuda in Cajsa och Hugo =) Gör egen deg sen jag flyttade hemifrån ( mamma gör de med) och det blir mer deg och mycket godare =)
Någon som vet vart man kan köpa billiga stommar till kransarna så kom gärna med tips!  Sån julängel sak som e på bild högre upp vill jag göra i år och hänga i julgranen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela