alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

LR!

Publicerad 2011-09-09 10:50:02 i Allmänt,

Evelina säljer LR produkter, och har lyckats få mig nyfiken på det med =)
LR är smink, parfymer för både henne och honom.. Hudvårdsprodukter, barnprodukter (till badet) hund och kattmat bantningsprodukter...
I morgon ska Evelina ha sin visning hos mig , och jag ska tydligen leka värdinna! Men har inte lyckats få ihop så många som behövs.. Visningen hålls hos mig i Tibro, Brittgården 105 så varmt välkommna ni som har intresse för det!
Bjuds på hembakat fika, produktvisning mm =) Börjar kl 12:00 och håller på nån timme..
Produkterna som bland annat finns är Leona Lewis parfym, Depserata Houswifes parfymer mmm =) Till helt övernskomliga priser med =)
Välkommna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela