alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Listor =)

Publicerad 2011-09-07 12:14:57 i Allmänt,

Annika som har nilssonpetterson.blogg.se har så otroligt roliga listor =)
Den hon hade idag fick mig att skratta på en del ställen, verkligen en blogg värd besökt =)  En av dom andra anledningarna till att jag läser hennes blogg är hennes fina bilder på sina söta ungar =) Sen allt annat dom har för sig =)
Dagen idag började med att jag vaknade av regnet som slog mot fönsterbläcket ( stuprännor fungerar nog inte här i Brittgården) Så bara gå.. Gick tebaka och la mig sen.. Upp duscha käka lite.. Slappa framför unga mammor.. Då fick man finbesök av underbara Cajsa med Tilda =)
Satt och tjöta, skratta och dumma oss som vanligt ;) Ses på lördag ju =)
Nu e de "hem till gården" sen ska ja försöka få fart på städningen... Eller ja kanske mig själv hahha :P

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2011-09-07 12:47:05

Norpa vilka listor du vill ;)

Bilden på Rasmus i svampskogen gillar jag - den ser så otroligt härlig ut - det är Rasmus upp i dagen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela