alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Gott folk!

Publicerad 2011-09-18 10:18:47 i Allmänt,

Ber om ursäkt för att det inte blivit något inlägg på en vecka ( inte för ja tror nån läser denna men)..
Men den 11 september är inte en turdag i vår familj.. Hade ju LR party och tjejmiddag på lördagen.. Hade en jdra mensvärk men det gick..
På kvällen hade ja så ont så jag grät.. Vakna på söndag morgon och kunde inte resa mig var TVÄRSTOP..Kunde gå men gick ihopböjd.. Jaja tänkte jag får väl ringa 1177 då..
Fick order att åka in till KSS med en gng men jag försökte slippa.. Sluta med att hon beställde ambulans åt mig *scary*.. Väl där inne så börja dom klämma känna och ta prover.. Fick ligga på akuten innan gyndoktorn kom för dom visste inte vad det var...
Till slut fick jag komma in på en sal på KAVA och ligga där och se dum ut.. På kvällen kom Jesper med en tidning och sällskap.. Kl 20:00 rullades jag in på operationen för blindtarmen.. Vaknar till vid 10 och får reda på att det inte var blindtarmen utan äggledarinflammation..
Låg kvar nästan hela måndagen med smärta och illamående men på måndag kväll kom ANNA och CAROLINE och hämta mig :) Har nu legat en vecka men sakta börjat röra mig.. Går på antibiotika så nu e de full rulle igen =)

Kommentarer

Postat av: Broder Ahl

Publicerad 2011-09-18 11:15:38

Du det var skönt att det gick bra med dig den dagen

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2011-09-19 00:42:38

Jorå, visst kan jag de ;) Linus blev jag inte igångsatt med. Men jag vill inte gå fulltid så att säga, barnen blir "för stora" eller vad man ska säga :D Rasmus och Jonathan kom båda efter igångsättning i v 37+2 - och vägde 4260 resp. 3905. Helt okej, men större barn än så vill jag INTE föda. Rasmus "kändes" kan man säga ;)

Sen är det av praktiska skäl som det blir lättare att få igenom det nu - då det inte är det lättaste att ordna barnvakt till fyra barn med så kort varsel som lär behövas. Jonathan kom liksom 1,5 timme efter första värken - så det kan gå FORT här... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela