alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Baka liten kaka, svish in ugnen

Publicerad 2011-09-20 09:08:19 i Allmänt,

Fick dille i lördags kväll och fast jag ska ta det lungt någon dag te baka jag =)
Gjorde brownies som jag smälte choklad med florsocker på..Kommer bild =) Gjorde även något så fruktansvärt avancerrat som negerbollar ( jaja chokladbollar)..
Känner hur inspirationen kommit tillbaka till vårt hem ( Alfreds och mitt).. Vill skaffa crepepapper lim pennor ja you name it för att sen börja julpynta ( har nog fått ett slag i huvudet ).. Vill och ska fotografera min älskade skrutt när han kommer hem och hoppar i lövhögarna =)
Har även börjat kika smått på julklappar, mammas e klara(har inte införskaffat dom men bestämt) och 2 av brorsornas.. Har 2 bröder kvar och Alfred :) Alfred är inga problem, finns så mycket.. Men ett påslakan sett, böcker (han e tokig i böcker) Cars har hittat gosedjur med cars =) En kassapparat lite så :)
Brownies =)

Kommentarer

Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Publicerad 2011-09-29 18:56:26

Ååh avd goda de ser ut! :D. Lycka till i tävlingen, gör gärna ett inlägg om tävlingen så har du en extra lott i tävlingen :) Kram

Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Publicerad 2011-09-29 18:56:58

Och p.s. jag vann nyligen en tävling med Smyckesboxen, så får ge andra chansen =). Men kan juj tipsa om det på bloggen om du vill :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela