alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vill julpynta =)

Publicerad 2011-10-10 17:26:11 i Allmänt,

Grannens kommentar och även min mors kommentar på det var, asg ska vi ringa falbygden =)?
Men vaddå:) Jag har tråkigt och nu vill jag ha jul med glitter ljus lukten av lussekatter och pepparkakor..Glögg som luktar.. Adventsljustakar som lyser upp.. Barnens glada miner och tindrande ögon, finns det något ljuvligare?
För mig är det inte julklappar som är det viktigaste, utan samvarao gemenskap och att man samlas och umgås =)
Men men får lugna mig så fint :) Men innan min 25 årsdag ska det upp så det så :) Men får höstpynta och göra klart kransarna innan dess.. En till gammelfarmor och farfars grav och en till min och Alfreds dörr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela