alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Tisdagkväll hos oss =)

Publicerad 2011-10-11 20:33:53 i Allmänt,

Dagen har varit full med bus lek och KÄRLEK =)
Började hos familjecentralen, gick och handlade det nödvändigaste.. Kom hem och myste i soffan med en bok som lillkillen ville kolla i.. Sen gick vi och oops somnade i en timme.. Nödvändigt då han vaknade 4 i morse och inte ville somna om..
Vaknad, lagade mat och gick ut och lekte i 2 timmar =) Sen kom grannens tös och lekte med Alfred i en timme...Sen blev det en film ( Emil i Lönneberga så klart ) och sen bada =) Den ungen älskar verkligen att bada, så tråkigt bara att han inte kan bada i badhus pga eksemen.. Kvällsmat mys och sen ville han lägga sig.. Så efter att han plockat med sina bilar som ska med ner i sängen så sover min älskade ängel för natten..
Här sitter jag med datorn och väntar på Desperate Houswife.. Och innan dess ska det tändas ljus och duscha..
Kommer lite höstbilder på skrutt i morgon då jag hinner sitta och pilla med dom =)
<3>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela