alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Skulle baka...

Publicerad 2011-10-29 19:51:10 i Allmänt,

Kakor.. Men va hette dom.. Ja skit samma.. Man doppar dom i socker med karamellfärg i, har gjort dom förut med alltid lyckat resultat! Men inte ikväll kan jag säga.. Dom 2 första rullarna blev perfekta men inte dom andra 2.. Sen när ja skulle blanda socker med karamellfärg så klumpa den ihop sig och de gick inte rulla skiten..Blev så sur så jag slängde dom..
Alfred fick smaka på degen och gick och sa yummie :) Kan bero på sömnbrist efter grannens festande i natt att det inte gick bra..
På tal om annat =) Idag är de halloween som det verkar, firar ni halloween?
Brukar pynta lite men har inte hunnit i år.. Inga bus eller godis barn än heller.. Har ni haft sådan på besök =)
Nej nu blir det julmust och lite jordnötsringar.. Mumma =) En film med..

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-10-29 22:57:47

Men vad synd med kakorna! Var dom inte lika goda ändå?

Dina kommentarer hos mig samlas i skräpposten därför jag inte svarat.. har inte sett!! SORRY

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-30 06:50:45

men vad synd med kakorna =// irriterande sånt där.



ja här har vi haft lite ungar, men de var inte utklädda =) de fick lite godis, men jag fattar inte vitsen med hallowen, känns inte "så svenskt" och är inget vi komemr fira så särskilt här hemma, kanske nån pumpa något år för att barnen vill det =)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-10-30 19:41:35

Blev det ngt lyckat resultat ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela