alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Skolan..

Publicerad 2011-10-20 10:27:09 i Allmänt,

Ja då sitter man här och ska försöka bli intelligent :P Haha nej men ska läsa upp sista kurserna och NU GER JAG MIG INTE JAG SKA BLI KLAR UNDERSKÖTERSKA! Ska även läsa körkortsteorin så det verkar som mitt mål kan bli klart =) Körkort innan jag är 26 sa jag och det ska jag hålla.. Om det så ska bli med svett tårar och blod..

Detta målet har jag satt upp för min älskade sons skull, för efter att jag är klar så kommer vi göra en ändring i vårat liv som nog bara kommer påverka oss positivt =)

Fast jag är så trött ibland så att jag gråter, fast jag kan vara nere och fast jag inte har lust med någonting vissa dagar så kämpar jag på och ger mig inte för min SONS skull ...

Han är på sitt älskade dagis Torpet som han verkligen verkligen tycker om och gå till.. Fjärilen han hade innan ville han knappt gå till men nu när jag säger kom nu så går vi till dagis så skiner hans underbara ansikte upp i ett stort stort leende och så säger han JA! =)

Fick världens puss och kram i morse innan jag gick, finns inget underbara än att känna barnens speciella lukt av barntvål och tandkräm..

Nej nu ska jag fortsätta i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela