alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Saltkråkan, tjorven och skrållan..

Publicerad 2011-10-19 16:14:38 i Allmänt,

Är något som min son älskat sen han var liten..
Visst dom är bra men nån måtta får de väl vara :P ELLER?
Finge han då det är dåligt väder och vi är inne så skulle han se på dom från morgon till kväll..Men där sätter jag STOP! Nån gng på kvällen då han inte är förtjust i Bolibompa kan han få se den.. Men shises va trött hans mamma är på "hemma på vår gata i stan" eller Pelle, har du sett Pelle..
Vad gillar era barn och se på, om dom ser på tv/ film alltså?!
Alfred fick inte börja se på tv förräns han var 1 och ett halvt.. Men nu får han det nån gng per kväll..
Men som sagt Bolibompa är ingen favorit hos honom och inte hos mig heller.. INTE NU FÖR TIDEN.. Har blivit så dåliga program, som förr förra veckan då lärde dom barnen hur man slog sönder saker då man var arg..

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-10-19 20:44:13

Sv; Njae, Linus är född i vecka 35 utan komplikationer, han fick gulsot men det är ju också väldigt vanligt - och jag vet varför han fick det :)

Rasmus och Jonathan kom både i vecka 37+2 med igångsättning - och denna kommer i samma veva typ om jag får igenom igångsättningen ;)



Det är inget barnet far illa av såvida det inte är underutvecklat och alldeles för litet. Men eftersom mina barn är större än genomsnittet så klarar de sig också väldigt bra ;) Rasmus fick också gulsot dock, precis som Linus.

Men att de får gulsot beror på att de får för lite mat, då jag blivit påtvingad amning - vilket inte har funkat. Jag blir stressad = det kommer ingen mjölk. Så därför bryts inte deras bilirubin ner. Jonathan fick ersättning direkt, och klarade sig undan gulsoten =)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-10-19 21:07:42

17 dec är lill*n beräknad och jag ska in i slutet på november :) Blir max tre veckor tidigt :) Sen kan man ju alltid hoppas att det händer något självmant innan, jag skulle inte tacka nej. För nu börjar det bli lite jobbigt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela