alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nu är det väl för f*n nog

Publicerad 2011-10-28 19:17:25 i Allmänt,

GRANN J*VEL som flyttat in ovanför mig är ett helvete till granne... Ge mig en stekpanna eller vad fan som helst för nu har jag Camilla Ahl FÅTT NOG!!!
Innan hon flytta in så var vi ett av dom lugnaste husen.. Men nu skriks det, spelas och hon använder min balkong som en jvla soptipp..
Hon skyller på han ovanför henne men det roliga är att han inte spelade så det störde innan hon flytta in!
Denna vecka har hon dunkat och ja menar dunkat musik från ca 1-2 på eftermiddagen till 11- 12 på kvällarna.. Prata med henne igår och förklara att min son väcktes i förrgår av hennes spelande.. Lampan i vardagsrummet skaka.. Ja sov det var mina kompisar som spela var hennes förklarning.. Skitsnack enligt mig! Bara så du vet sa hon ja ska ha fest i morgon, ovanligt NOT! Nu har dom spelat hela jvla dan dom slängar fimpar skräp mmm på MIN balkong.. Förra veckan fick ja hennes hyreasvi i hövet när ja var på balkongen och städa.. Hyresvärden e ingen ide och prata med då han e sur på mig för att ja klaga på spisen som e trasig... Söker med ljus och lykta efter annat boende för jag orkar inte mer.. Har huvudvärk och oro inför varje dag då jag kommer hem om det ska vara likadant ikväll..

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie Sojka-mamma till Isak

Publicerad 2011-10-28 22:13:33

Ja dem har vi provat och Isak älskar dem med! Synd att dem är så små bara. Så pillit liksom men väldigt goda. :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela