alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Lördag ..

Publicerad 2011-10-15 19:28:48 i Allmänt,

Inleddes med att mitt allt här på jorden kom in till mig med kudde täcke allt som finns kl 4 i morse och sa hej mamma med världens leende *suck*.. Somna om nu, mamma....SÅ höll vi på till halv 7 då jag gav upp och gick upp =)
Sen kom en kompis med sin son, käka taco sen åkte dom hem..Alfred och jag kröp ner i soffan och han stenslockna.. Sov båda en liten stund och nu ser han på barnprogram medans vi inväntar hans låtsasmorfar.. Ska försöka få Alfred i säng med.. Sen blir det filmtittande för mig..
I morgon kommer Jessica med sin dotter Sofia hit på fika och lek :) Sen blir det att kika efter en tvättitd..Ut och leka blir det me.. Sen på måndag så blir det dagis för lilleman =)Här är min älskade son =)

Kommentarer

Postat av: Denise Holmsten♥

Publicerad 2011-10-16 18:26:57

aw va söt han var! ha en bra dag och kram på dig !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela