alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Lista =)

Publicerad 2011-10-22 22:11:58 i Allmänt,

Klädsel
Vad har du på dig nu! Morgonrock

Vad använder du just nu för skor: Hahah inga
Favoritfärg på kläder: Grått, svart vitt..

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag..
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Anna Panna på gröna lund i Lerdala
Du gick på bio med: Hmm en person strax innan Alfred föddes
Du gick på stan med: Min bror igår..
Skällde på dig: Alfred när ja sa att de va sängdags =)

Senaste
Låt du hörde: Någon med Lasse Stefanz

Film du såg: Jurassic Park 3 ( ja vet men älskar dom )
Mat du åt: Hambugare och pommes strips vid lunch.. (hemmagjort)
Kram: Alfred =)
Puss: Skrutt
Fest: Hahha va e de, eller jo räknas crusing så va de gröna lund i lerdala..Augusti
Känslan: Sova zzzz
Ilska: Oja på min hyresvärd..
Resa: Från Skövde hem till Tibro :P
Glädje: Att se skrutt le mot mig =)
Dröm: En konstig häromnatten om hus stup och ja mitt i allt..
Boken du läste: Jospehine cox..
Personen du träffade: Henrik ( bror) Tina Alfred och Mary senast...
Personen du pratade i telefon med: Mamma, hon hade tråkigt :P
Personen du fick sms av: Mary
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort..
Gången du var utomhus: Ute nyss, tog frisk luft..
Gången du sov: I natt :P
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hahha gör vi aldrig.. Bor så utspritt
Senaste inköp: Skurmedel lite godis och så..

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-10-24 12:47:55

Det var givetvis jag och min yra skalle som varit i farten :P Som synes under inlägget skrev jag inlägget kl 04.11 inatt, haha :D Ordinarie pris är alltså 3695kr ;)

Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Publicerad 2011-10-28 13:34:16

Det har du iofs rätt i. :) Blev ju några nya skor igår men vill gärna ha de andra skorna till dagis men nu verkar det som att jag inte får dagisplats fören den 1 Mars och då är ju vintern över får vi hoppas så jag avvaktar med att köpa mera nu. :) Men blir det av så blir det en extra strumpa. :)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela