alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Har på börjat höststädningen här hemma =)

Publicerad 2011-10-31 20:49:06 i Allmänt,

Japp idag var det dags för Camillas årliga höststädning att ta sin början =)
Hade ingen direkt ork efter att lämnat Alfred på dagis och efter min och Prinsens 2 timmars promenad men sen vid halv 2 kom orken och det med full fart =)
Strykbrädan fram, ner med gardinerna.. Fram med tidningspapper och fönsterputsen.. Åkte fram gjorde även cilit bang rengöring och disktrasan..
Sen in i mitt sovrum och ner med gardiner och putsa skura putsa.. Stryka upp med nya fräscha gardiner jag lånat av mig.. Dammsuga och skura..
Sen hämta Alfred, hem äta mellanmål.. Och började i hans rum med samma sak =) Så nu har han gardiner i stt sovrum, vita med dödskallar på.. Och jag har beiga med vita och grå rankor på ( tror de va grå haha)..e så trött så jag minns inte mina gardiner..
Så nu är dom klara inför julen ( fönstren därinne allså) så nu e de julstjärna och lite så när 1:a advent närmar sig =))
SÅ nu ska jag in i dushen med en pulsernade rygg, inta soffläge innan kudden nannar =)

Sov så gott, dröm sött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela