alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Har knyckt en lista som ja ska göra till en vana =)

Publicerad 2011-10-10 20:05:28 i Allmänt,

Ja inte knycka men listan som ni även finner hos nilssonpetterson.blogg.se =) Som även är en gammal bekant till mig=)
IDAG ÄR JAG GLAD FÖR !
Min son Alfred Gustav Pierre som börjar hitta tillbaka till sitt gamla jag..

Att dom äntligen tagit itu med problemet i mitt kök som visa sig bli riva ut hela köket..

Att jag är stark nog att skita i folks skitsnack och gå vidare..

Att dom som verkligen är mig kära visar det..

Att hösten kommit så man får anledning till tända ljus, böcker och en kopp thè på kvällskvisten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela