alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Funderingar..

Publicerad 2011-10-08 22:08:58 i Allmänt,

Kring livet, kärlek vänskap och inredning.. Där kära läsare har ni mina tankar ikväll..
Trodde jag visste vilka som ens vänner var, men så fort man ifrågasätter eller "ställer mot väggen" så blir det ett jävla liv.. Jag är inte den sista och erkänna att jag inte är någon ängel, det är jag inte! Snarare en bitch men ärlig!

JAG STÅR FÖR ATT JAG KAN VARA TJURIG ENVIS BITCHIG EN DJÄVUL IBLAND, MEN ALLTID ÄRLIG!

Jag ångrar inte att jag flyttade hem till Skaraborg igen, men ångrar Tibro! Skulle vilja flytta till en ny stad/ by/ ort utan skitsnack och lögner! Finns det sån? Visst sånt finns överallt men gärna i mindra skala..

Hade jag haft körkort hade jag nog flyttat tillbaka till Slätte där jag bodde som liten.. Stora ängar inte så mycket trafik supermysigt och idylliskt för min skrutt att växa upp.. Så fort jag har körkortet i hand så flyttar vi nog dit tror jag =)

Vad ÄR VÄNSKAP FÖR ER KÄRA LÄSARE?

Nu tal om annat =) Letar julgran.. Alfred ska få vara med och klä granen i år, hade ingen förra året då han inte skulle vara hemma bara julafton.. Men i år så e det dörrkrans julgran och pyssel bak och godis som ska tillverkas =) Så i morgon ska mannen och jag ut i skogen och plocka mossa som ska torka =) Ska även ta fina höstkort som ska göras iordning till mammas julklapp =) Kommer upp någa kort här med så ni får se min fina skatt i lövhögarna =)

Pysslar ni mycket själva?

<3 Sov så gott alla läsare <3


Kommentarer

Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Publicerad 2011-10-09 19:14:08

hejsan! :D



Vad roligt att du är med och tävlar om en egendesignad musli hos mig ! :) Hoppas att du haft en bra dag och lycka till i tävlingen!



pusspuss/ Lindshe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela