alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Zumba..

Publicerad 2011-11-02 21:25:09 i Allmänt,

Har jag dansat ikväll :) Alltid lika skönt efter ett pass med zumba dans :P
Kännes i kroppen i morgon kan jag lova då jag inte dansat sen i våras.. Men nu är de fart igen efter operation sommaruppehåll...
Var även på studeibesök på TCC (trägymnasiet här i Tibro).. då jag läser via arbetsförmedlingen så måste man göra sånt.. Inte speciellt kul då jag inte är spec intr av att bli maskinoperatör..Hahha men men.. Allmänbildning è aldrig fel eller va säger ni :p
Käkade lunch med Maria.. Åkte hem och satt och tjöta.. Hämta Alfred på dagis, han va på toa när ja kom och hör honom säga mamma och ja ska gunga =)
Han har även börjat säga hej mormor, ding dong om det ringer på dörren och kom in =)
Han är verkligen det största bästa och kärleksfullaste som hänt mig =)
Älskar dig så min son Alfred ca 3 månader gammal..

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-02 21:59:43

Vilken fiiiiin bild!! Å jag e så sugen på att testa Zumba!!!

Postat av: Ann-Sofie Sojka-mamma till Isak

Publicerad 2011-11-02 22:58:15

Men vad bra! :) Då kan du fortsätta fylla 21 ett tag. :) Jag ser väl inte ut en dag efter 25 väl?



Men gud så gosig Alfred ser ut i sin overall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela