alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vilken dröm det vore =)

Publicerad 2011-11-01 07:11:35 i Allmänt,

Och få vinna denna underbara Goodie Bag :)http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/09/final-av-goodiebag-2011.html och tävlingen finns hos  Denna innehåller bla ett lektält som Alfred skulle älska att busa mysa och leka i =)
Den innehåller även Play Mals, något jag velat Alfred ska få testa och velat länge =)
Duschdraperi, perfekt har bara ett men det är utslitet =(  Ja i denna Goodie Bag nr 1 så finns det lite allt smått och gott som jag bara skulle drömma om att få hem =)
Stockholmsgruppens ansiktsmask e bara så underbar och få äran att vinna en skulle få mitt ansikte att må som på julafton =)
Tefrossas te är så underbara och just nu är jag i en the drickarperiod så det vore mysigt och få prova något som man kanske inte skulle välja själv pga feghet :P
Och ett så vackert armband från Hedbergs guld skulle inte sitta fel och få i 25års present (fyller 25 i november)
Anledningen till att jag skulle vilja vinna denna underbara Goodie Bag är helt enkelt jag är ensamstående på heltid och arbetslös.. Studerar på aktivitetstöd så lite vardagslyx vore inte fel och vinna genom goodiebagen kan jag lova =) Pengarna räcker knappt till det nödvändiga så att få hem en sån här goding till påse vore mumma kan jag lova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela