alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vilken dag..

Publicerad 2011-11-08 17:04:30 i Allmänt,

Först skolan, sökte 5 jobb och skrev en halv uppsats..
Sen till FK med Maria, sen Willys och Myrorna..På myrorna så hittade jag julgranen (äntligen) och Alfreds julklapp.. Tycker ni det är fel med en begagnad julklapp om den är hel och fin?
Hem packa upp, hämta skrutt på dagis..Kommer hem och kollar kommentarerna på bloggen ..Får en så glad överraskning.. En tävling hos teskedsmamman som jag var med i, vann jag 1 pris =)
Priset bestod i en fin kopp med tilbehör för thè kvällen =) Så glad ...
Nej nu ska ja vila min huvudvärk..

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-08 22:52:38

GRATTIS!!! Jag har med huvudvärk.. synd om oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela