alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vad tiden går fort...

Publicerad 2011-11-23 10:28:30 i Allmänt,

Idag för 25 år sedan låg min stackars mamma och fick mig :P 11:20 kom jag ut =)

Kan inte förstå att 25 år redan gått, känns overkligt.. Har hunnit gå igenom en hel del i mitt liv, och för 2 år sen idag dog min mormor *vila i fred*.. Så denna dagen har alltid lite svart kant på sig..

Men den finaste gåvan som jag fått i mitt liv var min älskade son Alfred Pierrè Gustav, så oerhört så det inte går och beskriva.. Han kom in till mig i morse och spelade på sitt munspel för mig :) Så fint och Zingo bara blängde på honom, hahha =)

Fick en så fin glasnalle av Maria *tack gumman* med en så fin text till...

TILL MIN VÄN
Jag är lyckligt lottad som har dig till min vän.
Vi kan varandra utan och innan och du stöttar mig i alla lägen.

Tack för att du finns!

Så fin, blev lite rörd på vägen till skolan...


Idag blir det skolan, hem äta tårta med Alfred, ett zumba pass... Sen på lördag har vi kalas med alla som ska komma.. 11 st om alla kommer..

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-24 00:35:10

Men åååå GRATTIS!!!! Ledsamt att förlora ngn nära!!

KRAM

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2011-11-24 00:38:48

Sv: Jag läser upp det sista i min utbildning till undersköterska

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela