alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

sunrise avenue

Publicerad 2011-11-10 13:33:08 i Allmänt,

Hollywood hills strömmande i mina öron, då jag sitter och skriver om stroke och dess behandling..

Tacka musiken du e underbar, som gör att jag kan plugga med andra omkring mig...Har inga problem med folk omkring mig men när jag pluggar så vill jag gärna kunna koncentrera mig, då vi har en del störande elever i klassen som tjötar och bråkar... Så det är allt från Sunset Boulevard till Magnus Uggla som mina öron får stå ut med =)

Alexandra Stan- Mr. Saxobeat [Original Version]

en av dom snurrar idag, inte den bästa låten men fungerar.. the pinks fungerar skitbra och plugga till haaha...

See you later..

Kramar / Camilla

Kommentarer

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2011-11-10 16:09:52

sv: javists :D

nej de gör jag inte tyvärr :) har inte tid! kram

Postat av: Des

Publicerad 2011-11-10 17:00:50

Ni bad om en tattoo och vi gjorde en. Tävling uppe nu, allt du ber om ska du få! Delta gärna.

Postat av: Fru P

Publicerad 2011-11-10 20:04:38

Va roligt att du vill vara med och tävla om kakformarna!



Jag har nu fixat länken till evenemanget, tack för att du sa till och va jättegärna med om den lotten också



Mvh



Fru P

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-10 20:14:46

Plugga till Pinks??? DU är galen kvinna!!!!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-11 16:45:55

Du läser inte på distans längre alltså?

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-11 18:05:30

En paketkalender kan man göra själv ganska enkelt ;) Annars är det bara att söka på google ;)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-11 23:55:26

Men hjärtat har du glömt skriva till oss idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela