alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Stellas lekland

Publicerad 2011-11-19 07:04:13 i Allmänt,

Besök av Lars, Maria och en speciell person är det som sker i min och Alfreds helg =)
En sväng in till mamma på fika med, ska köpa med lite fika eller kanske en vacker julblomma, hmm tål att tänkas på =)
Igår började dagen med att kuta ner te tvättstugan kvart över 6, sen kom prinsen och så rulla de på tills Alfred skulle te dagis kvart över 9, sen hem tvätta klart alla 5 maskiner hänga upp.. Fram och handla, lunch bestående av en onyttig kebabtallrik hämta Alfred iväg till leksaksaffären (säger bara stoooorr) Trodde inte den var så stor i Tibro =)
Köpte lera, hämtade Lars på stationen, hem och pyssla lite...Sen kom =) Åt varma mackor och skämtade.. Såg på 4 bröllop och en begravning, bara ÄLSKAR den filmen =)
Somna vid 12, upp vid 6 igen, tjohooo =)
Idag blir det Stellas lekland ( premiär för mig och Alfred :) Ska bli så kul =) Sen till mamma som skrivet.. .Min getabock15 Vårt julfönster =) Ska ändras lite men så ser det ut nu =)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-19 13:08:50

Halloj!

Ursöt liten getabock! På våran har de jädrans mössen ätit upp skägget så han är renrakad till jul, hihi!

Vad roligt att du tycker om mina ljusstakar, har haft dem i flera år och minns tyvärr inte vilket märke de är av men det borde gå att få tag på liknande lite överallt. Tror till och med att Ikea har något snarlikt men i vitt.

Trevlig helg! =)



Kram kram

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-19 16:15:38

Men va??? asså va?? Är det dags????? usch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela