alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Okända..

Publicerad 2011-11-07 21:13:02 i Allmänt,

Ser jag på denna ruggiga novemberkväll..Ser ni på det okända och tror ni på?
Själv tror jag på andar, änglar spöken.. Ja allt det övernaturliga.. Detta beror på en del upplevelser i mitt eget liv.. Men även på personer i min närhet som upplevt en hel del saker som inte kan förklaras.. Så nu fortsätter jag se på mitt okända på tv 4+ =) trevlig kväll mina kära blogg läsare =) Kommer tebaka och hemsöker er i morgon, haha :P

Kommentarer

Postat av: Teskedsmamman Svartlok

Publicerad 2011-11-07 22:24:21

Jag tror med.... jag får bevis varje gång jag ber änglarna om hjälp!



Förresten, jag tror du blir glad om du kollar in här:

http://www.teskedsmamma.se/2011/11/da-presenterar-vi-vinnarna.html

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-07 23:18:44

Sv Jo men precis, det tar ett par dagar... o dessutom mår han inte alltför bra heller. Han är förkyld och krasslig... så det tar ju på en... :(

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-08 06:08:20

tack för din fina kommentar hos mig.

jag tror oxå på andar, spöken, änglar... men vågar inte ta det till mig... vågade jag öppna mig ordentligt skulle jag se de överallt tror jag. men jag tror att när jag själv är migen för det så kommer jag ta dem till mig =)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-08 11:38:55

Kom du, jag sätter på kaffe =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela