alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Oj..

Publicerad 2011-11-06 21:01:42 i Allmänt,

Bilden jag la upp igår på kransen är inget jag gjort utan en jag hittade på Google! =) Förlåt om ni blir besvikna.. Bild på min kommer upp i morgon, den är inte riktigt klar.. Och den är VERKLIGEN INTE SÅ FIN! Men då är det första gången jag gör på enbart granris så ni får ha överseende =)
Så kul med kommentarerna som dimper in i bloggen =)
Kvällen tilbringades med sonen och bingolotto, men vann inget som vanligt!
Just nu ser jag på "hemlighuset" med Stefan och Kristian på tv4+.. Inte lika bra som dom första men ett gott skratt och leende på läpparna har man allt =)
HUmor på högsta nivå =)

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-06 23:22:12

Sv: Tack för din omtanke när vi åkte in med ambulansen...! Nu är vi hemma, Jonathan mår bättre o vi ska försöka återgå till vardagen ;)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-06 23:39:38

Sv Vi var till stallet i Mölltorp, där mina föräldrar bor :) De hade en hel del aktiviteter nu under höstlovet så ;)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-06 23:48:07

Hu jag klarar inte av dom... tyvärr... men men alla kan vi inte ha samma dåliga smak som jag =)

Postat av: Maya

Publicerad 2011-11-07 17:38:24

Mina ungar älskade Stefan Och Krister när de var yngre... barnen alltså :P

Ha en skön kväll!

Kram Maya

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela