alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Klant..

Publicerad 2011-11-21 07:45:17 i Allmänt,

Glömde ju kameran i Marias handväska... Så kan inte lägga upp bilderna från i lördags men ska få kameran tillbaka idag så dom kommer förhoppningsvis i kväll =)
I lördags var vi ju på Stellas lekland, åt på max och hem till mamma som blir så glad varje gng Alfred kommer hem på besök =) Alfred med speciellt nu när alla 1800 tomtar är framme !
Detta var första gången som jag kunnat göra något sånt här med Alfred, då det satts käppar i hjulet tidigare pga ekonomin som blev påverkad av alla resorna...
Men nu hade jag bestämt att nu ska min son få göra något som jag trodde han skulle njuta, ha kul och stimulerad av =) Och så rätt jag hade, han hade så kul!
Jag gick bara med ett leende på läpparna och bara njöt, för han var så pigg glad och nyfiken..Han skulle upp i allt och springa överallt..
Kan inte ens beskriva glädjen jag såg i min älskade sons ansikte, han och en speciell person hade så roligt..Alla vi 3 var helt slut på kvällen, Maria och Lars var med som sällskap..
Jag och Maria hade skitkul när vi hittade fotbollspelet, jag gjorde 8 självmål :P E man bäste eller hahhah=) Han orkade knappt protestera när vi skulle åka, han var så trött och inte blev det bättre på max då det tog en halvtimme innan vi fick beställa! Visst det var otroligt mycket folk men om hon i kassan inte varit släkt med en sengångare hade det nog gått fortare!
Alfred somna i bilen, blev väckt då vi skulle Maxi och köpa en blomma till mor min..Sen hem dit tjöta fika gosa med underbaraste Wisky och Alfred klappa händerna åt tomten som då börjar sparka för fullt och vårla som en full sjökapten :)
En helt underbar lördag som avslutades med soffmys och en skräckfilm för mig och en speciell person ;) Bilder kommer ikväll =)

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-11-21 11:55:49

¨Halloj =) tack för din kommentar =)



Vad kul - och vad roligt att läsa DIN blogg =)



Kramar Petra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela