alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Kan ens unge..

Publicerad 2011-11-12 07:02:45 i Allmänt,

Vara släkt med tuppen?
Börjar allvarligt fundera på det för nu börjar jag tröttna.. Nej inte så men han har vaknat mellan 4-6 varje eviga morgon sedan han föddes..Man blir mör efter ett tag.. Och nu på kvällarna så ska jag hinna med städ, disk plugg allt jag inte hinner då jag är i skolan.. Jag vet att vara mamma innebär ständigt trött... Men 5 en lördagsmorgon hallå!
Kan detta vara en släkting till min älskade Alfred :P  Jag skämtar för er som inte förstår humor!  Och hans läggtider är det inga fel på för att vara 2 år anser jag.. Han lägger sig vid halv 8- 8... När la eller lägger ni era 2 åringa egentligen?
Igår så julpyntades det här hemma med hjälp av min underbara mamma, hon hittade massor med saker som jag inte hittat sen flytten från Norrland för 1 år sen =) Anledningen till att inga bilder kommer på Alfreds och mitt julmysiga hem kommer beror på att gardinfästet i vardagsrummet ga sig till slut och hittar inte mina plugg.. SÅ har en gardin, så snyggt =)

Kommentarer

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-11-12 10:30:21

Ha ha ha. :)



Hoppas iaf att Alfred får bättre rutiner snart! :)

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-12 21:59:24

Hahahhah du är för skön du!!!!

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-11-13 08:58:04

Vad vi är duktiga. =)



Hur sent lägger du honom då?



Kram!

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2011-11-13 14:28:27

allt bra med dig?:D kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela