alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Julskyltning..

Publicerad 2011-11-27 20:12:06 i Allmänt,

Loppis, och ett inlägg om att jag vunnit topits tillbehör hos en annan bloggerska =)
Medans jag Maria och Mattias gick på loppis i Tidan ( stor är en gammal ullfabrik) så var Alfred hos mormor och adventsmyste med tomtar mat och lite smått och gott =)
Själv gick jag i min egen värld som alltid då jag går på loppisar, hittade ett jättefint gammalt serveringsfat tomtar till mamma och julgranspynt.. Även en del filmer och en CARS kudde som Alfred ska få i julklapp =)
Åkte hämta Alfred hem till Tibro, släppte av Mia och åkte upp till julskyltningen och gick med Alfred.. Höll ju på och blåsa bort i denna storm.. Han ville absolut inte fotas med tomten så får ta det ett annat år... Han fick sin första polkagris någonsin, och jag fick marknas godis *mumma* 
Hade även kalas igår med mamma, Rulle, Jesper Jessica och hennes dotter Sofia , Alfred och Mattias med så klart... Fick lotter som gav 50 kr i vinst, en underbar ullfilt med siden på andra sidan en guldbrick och en torkställning plus duntofflor av mamma och familjen =) Ett fint halsband som Jessica gjort.. Rulle gav mig ett träd =) Så nu ska ja in  i duschen krypa ner med filt tofflor och italiensk chokladpaj =)

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-27 22:20:18

Sv Nej det var inte fästningen jag menade ;) Fästningen var typ julmarknad - idag var det julskyltning i hela Sverige ju :P

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-27 23:15:13

sv Jorå jag förstår... bara de kommer in så. Hyran förstår jag att den prioriteras dock. Och mat. Samtidigt behöver jag de pengar som andra är skyldig mig, efersom jag själv ligger efter och det är flera som inte betalt igen det de lånat osv... ^^

Postat av: carola

Publicerad 2011-11-28 09:03:12

kika in och önskar en bra start på veckan.



Läkarbesök på schemat här tyvärr. Gillar inte det:)

kramar om

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-11-28 10:09:12

Tack! Blir ju så glad när jag får komplimanger! =)



Vi har inte hunnit med första advent! =OVi får helt enkelt fira dubbelt nästa vecka. Fan vad tiden går fort asså!

Kram! :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-28 23:40:39

tack för din gissning =) Imorgon förmiddag nån gång räknar jag med att kunna tala om vad bebisen väger/mäter! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela