alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Julklapps inköpen

Publicerad 2011-11-17 09:42:45 i Allmänt,

Börjar närma sig med stormsteg.. PANIK!

Har dom flesta kvar till den viktigaste Alfred, men har 4 bröder med som man ändå vill ge något litet.. Och så mamma så klart =) Men hennes ena e klar, något som hon kommer uppskatta så grymt =)

Sen julklappen/arna till Michael och sambo i kalix måste ju skickas så det måste ju planeras med..

Sen har det kommit en person förtjänar något med.. Men men ...Som dom flesta i min närhet jag VILL INTE HA NÅGOT MEN SÅ KLART DOM SKA =) Inget märkvärdigt men det är tanken som räknas =)

Sen är det något mysigt över att slå in paket när barnet somnat.. Man kan nog aldrig förutse deras reaktion när dom får öppna =)

Jag brukar tända stjärnor och levande ljus.. Lite svag julmusik glögg och lite smått och gått.. Fram med papper lackstång tejp snören.. Hur gör ni =))

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-18 18:59:41

Halloj! Ber om ursäkt att jag inte hört av mig, det har varit mycket på hemmafronten ett tag. Visst kan jag fixa din header men tyvärr får jag inte installera photoshop på nya datorn för N suck men om du vill kan jag göra den i ett lite enklare bildredigeringsprogram? Om du fortfarande är intresserad kan du maila mig de bilder du vill ha med, stilen du vill ha på headern och ev. text så ska jag se vad jag kan göra.

Hoppas allt är bra.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela