alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Hjälp..

Publicerad 2011-11-14 07:35:55 i Allmänt,

Har varit frånvarande i helgen och det har en underbar orsak..
Jag behöver hjälp och råd från er läsare, är fullständigt snurrig i bollen!
Om man har på känn, och anar i hjärtat i sitt att man mött den rätta i ens liv, men inte känner himmlastormande kärlek, och man kanske inte har supermycket och prata om men det släpper mer och mer..Kan det vara den rätta i ens liv ialla fall`?
Han är snäll,omtänksam perfekt ihop med skrutten min kärleksfull ser bra ut.. Men ändå är det inte himlastormande men nu när han inte är hos oss så är saknaden enorm och var redan då han åkte...
SNÄLLA hjälp.-..

Kommentarer

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-11-14 11:15:30

Ja det var super mysigt!



Jag lägger också Isak ungefär då men tyvärr blir det senare ibland men visst vill man inte att dem ska nanna senare? Man vill ju ha lite tid utan barn på kvällen. :)



Kram!

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2011-11-14 11:50:43

sv: jaha okej, med mig är de bra :D

vad gör dudå? kram =)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-14 13:09:25

Jodå vem som helst skulle kunna va den rätta, det känner man i hjärtat... ;)



Sv En egen klappkalender är inga problem. Det behöver inte vara så avancerat. HÄng upp ett snöre med numrerade paket? :)

Postat av: Maya

Publicerad 2011-11-14 22:05:43

Man vet aldrig vem den rätte är... rätt som det är bara händer det! Följ ditt hjärta och njut av att ha "fjärilar i magen"...det har jag ännu efter 8 år :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-14 22:14:55

Sv Jag tror faktiskt mer på de förhållandena där man inte är blixtkär o sådär, för de känslorna svalnar ju liksom. Det ska vara mer avslappnat och lugnt, fanns ändå kännas bra och fint :)

Jag tror att vi är hemma den 27 men vågar inte lova nåt, du vi ska ner till Jönköping nån gång i slutet på månaden - frågan är liksom när. Den 28 ska jag ju in till KSS... ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela