alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Kommentarer

Postat av: carola

Publicerad 2011-11-24 14:02:28

åh såna där änglar hade man i terracotta förr, tänk om sprayat dom nu. får leta i mammas skåp:)



Tack för att du länkat till mig

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-24 23:02:26

Jamen vilka fina saker!!!! Lycka till

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-25 07:35:49

Sv Det är ingen fara, bara pengarna kommer in så att säga ;) Jag vill liksom inte vara tjatig eller så :(



Jo den där telefonen är jag riktigt sugen på. Fast jag går inte o köper en sån själv, det är jag för snål för haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela