alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Hihi detta med dejting..

Publicerad 2011-11-06 08:52:51 i Allmänt,

Är ett mysterium utan dess like :P
Har legat lågt ett bra tag nu, inte orkat eller haft lust.. Har varit så nöjd och lycklig (det är jag jämt) med min älskling till son!
Men så kollade jag till min sida där jag varit medlem ett längre tag, och hade då fått ett mejl av en person... Vi började prata och gick sen över till MSN :)
Satt där ett bra tag igår kväll innan Maria damp ner.. Vi bytte nr (faktiskt) och börja smsa..
SÅ får se vart det här leder..
Idag blir det binda julkransen av rent granris, in till Skövde och hämta min Alfred =)
Hem och mysa innan dagis och skola i morgon =)
Sa här såg min utan förra året bortsett från rosetten =)Och hade en tomte i stället för stjärnorna.. Ska försöka mig på något liknande i år =)

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2011-11-06 14:30:47

Åhh så fin, önskar det hängde en sådan på min dörr till jul :) Vad duktig du är!

Ha en fin söndag!

Kram Maya

Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Publicerad 2011-11-06 20:44:57

Vilken fin :) . Har tänkt göra såna varje jul men blir aldrig av.



Kul att du kikade förbi, din blogg verkar också vara jättemysig :). ^^, . Hoppas du och fin son får en fin kväll :-) . Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela