alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Har..

Publicerad 2011-11-15 09:28:10 i Allmänt,

Glömt lägga ut bilder på julkransen jag gjort, kom på de i duschen i morse :P
Kommer ikväll, plus bilder på min älskade sötnos Alfred <3

Just nu rullar Melanie fiona- med monday morning i öronen och medecin boken pockar på upmärksamhet =)

Fick precis betyget på första inlämningen G va betyget med VG på en del frågor =) Som jag sa till en kompis ja kanske inte är så dum i alla fall hahha :)'

Ska plugga hela dagen, te mor min och dumpa hennes mobil så jag slipper leka ulla bella sekretare hihi :)

Igår slogs det in paket till mammas födelsedag den 30 november plus några julklappar till Alfred, ja gäller och vara ute itid =)

Pratade även med DIG i morse, vilket förhöjde min dag och sömnbrist på ett positivt sätt =) Tror det kan vara så...

Älskar min lilla skrutt Alfred

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-15 16:28:43

Fast jag har inte alls tänkt o föda barn än :P Den får snällt vänta några dagar. Är alldeles för mkt runt omkring just nu för att jag ska kunna koncentrera mig på just det - mycket som ska fixas innan... har inte tid att ligga o flåsa på KSS nu :P

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Publicerad 2011-11-15 21:12:31

:) Vad härligt att du gillar vad du läser :)



Kram

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-16 00:10:20

Hey, vart är bilderna på Alfred och julkransen? :P



Sv: Jo jag tyckte att det tåget var himla sött faktiskt, så jag funderar på att köpa hem det :)

Du har ju sett Rasmus och Jonathan som hastigast, på Max i Skövde :P Men det återstår att se hur det blir den 27e :P Å blir jag igångsatt ligger den 30/11 i riskzon kan jag säga, då jag tidigare blivit igångsatt två dagar efter kontrollen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela