alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Glass..

Publicerad 2011-11-09 21:01:15 i Allmänt,

Och arga snickaren..Zumba.. Pippi på rymmen..Hemmagjorda köttbullar och makaroner..Ja de e vad min kväll innehållit..
Hem från skolan, fick ordning på dammsugaren =) Som de varit tvärstopp på.. Men konstigt, Alfred hade dammsugit upp en tesked :P Laga köttbullar och makaroner.. Göra iordning sig, barnvakten kom och i väg till zumban.. Hem.. Mysa med Alfred, stopp ner i sängen..
In i duschen och nu sitter jag här med SIAS wienernougat glass =) Ont i halsen feber och förkyld..
Hahha plocka upp granen jag köpte på Myrornas..Minst 7 meter lång ju och astung, ja menar tung =)
Har ni riktig eller plastgran?
Kramar från en snorig Camilla =)

Kommentarer

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2011-11-09 21:17:33

skaffa de?:D kram

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-09 23:10:57

Jisses vilken fart det var i detta inlägget!!!! Blir andfådd =)=)=)

Riktig gran såklart!

PUSS

Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

Publicerad 2011-11-10 09:23:02

kläderna är upp till strl 74 :)

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-11-10 10:04:18

har haft plastgran sen jag flyttat hemifrån, men i år har jag vunnit gran diskussionen så nu blir det riktig! ;)

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-10 16:44:49

Hejsan! nu ä jag tillbaka, blivit hackad för andra gången. Men allt är polisanmält. Har även ny blogg!

kika in!

kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela