alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Fick ajbaja =)

Publicerad 2011-11-16 09:42:30 i Allmänt,

Av Annika Nilsson/ Petterson idag =)

Lovade ju att lägga ut bilder på Alfred och julkransen, men det kom ju inga som ni kanske märkte =( Men det beror på att jag har verkligen häcken full!

Igår var det till dagis lämna Alfred iväg te skolan, plugga aset.. Hämta Alfred min på dagis, hem börja leka.. Sen drog han av sig en bajsblöja när ja inte såg så in i badet medans jag slängde ut mattan.. Torkade upp dammsög hela lgh och skura nästan alla rum..Sen fick badrummet sig en svängom med..

Idag e det skolan hela dagen hämta älsklingen äta zumba träning hem lägga Alfred men SEN SKA JAG LÄGGA UT BILDERNA LOVAR :)

Men så länge får ni nöja er med några gammla bilder :P

Kommentarer

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-11-16 15:28:19

Oj då, ja det är ofta det inte blir som man tänkt sig! :)

Kram!

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Publicerad 2011-11-16 18:34:57

Sv: vad ledsamt. Jag förstår inte hur man som mormor/farmor inte vill ha någon kontakt med det allra käraste man kan ha??



Kram

Postat av: Vi i norrbotten

Publicerad 2011-11-18 11:21:38

Riktigt fina bilder på lilla Alfred var kul att få se på dem =), ja du han är ju lik mor sin ju =) blåa ögon och blondin som oss i övriga familjen...^



SÄTT UPP MER SNART!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela