alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Kommentarer

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-11-20 21:25:25

Hejaheja Ska hålla ALLA mina tre tummar ;)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-21 04:52:10

Sv Jo men precis... fyra graviditeter på tre år (varav en avbruten då) sätter sina spår...! Minst sagt! :/ Men nu tänker jag/vi ta det lugnt ett tag iaf, så får vi se vad vi orkar med sen ;)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-21 07:38:36

Hehe, jo dom säger det... dock ser jag det lite som att "det värsta" borde ha lagt sig o kroppen hämtat sig en del ganska fort - annars borde man ju inte bli gravid direkt... :) Jag blir ju "återställd" med mens o sån skit direkt, tar ca 2 veckor efter förlossningen innan den kommer som ett brev på posten. Lagom skoj. Men sen är det klart, kroppsligt tar det nog längre tid... jag menar, hängtuttar och hängmage är ju inget man vill ha hela livet, haha! ;)



Du anar inte hur nyfiken JAG är då :P Nog för att jag tror att det är en pojke, men jag vill ju lära känna honom (eller henne) lite också ;) Klart du får!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela