alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vill vinna =)

Publicerad 2011-07-24 20:04:35 i Allmänt,


"Jag tävlar om ett presentkort värt 300kr hos Sagolikt by Anna,
tävlingen finns hos Familjen Pettersson"


Jag hittade en finfint webshop där jag fann otroligt fina saker,
det finns saker från Cult Design, Ib Laursen, Nova Star, I dig Denim
och mycket mer. Det finns verkligen nåt för alla. Inredning, smycken,
barnkläder osv... och nu har jag glädjen att tävla ut ett presentkort
hos Sagolikt by Anna, värt 300kr!


Tävla såhär:

1. Gilla Sagolikt By Anna på facebook,
och skriv ditt facebooknamn i en kommentar.

2. Länka med ovanstående bild och text på din blogg,
bifoga sen en fullständig URL-adress i en ny kommentar.

3. Motivera varför just du ska vinna!
Lämna din motivering i en ny kommentar.




Tävlingen avslutas om två veckor, dvs den 26 juli kl 23.59

Kommentarer

Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Publicerad 2011-08-03 08:52:47

kläder i vilken storlek tänker du på? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela