alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Tävling hos Nilsson/ Pettersson

Publicerad 2011-07-19 07:42:09 i Allmänt,


"Jag tävlar om barntavlan "Räkna till 10 med namn" från Barntavlor.se
Tävlingen finns hos Familjen Pettersson"

Sofia, som driver Barntavlor.se kan det här med design, vilket du själv
kan se på alla hennes verk! Jag själv har varit förtjust i tavlorna sen jag
såg dom första gången - och har en av dom med Rasmus namn.

Nu har ni chansen att vinna den fina tavlan "Räkna till 10 med namn" i valfri färg.
Tavlan är dessutom personlig och pryds med ditt barns namn och födelsedatum.


Tävla såhär:

1. Besök Barntavlor.se och utse en favorittavla.
Länka tavlan i en kommentar nedan, tillsammans med din mailadress.
Detta steg är obligatoriskt!

2. Länka med ovanstående bild och text i din blogg. Skriv en ny kommentar
med fullständig URL-adress till ditt inlägg. (OBS! Kolla så att dina länkar funkar!)

3. Gilla Barntavlor på facebook. Skriv en ny kommentar med ditt namn på fb,
så jag kan se att det är gjort.


PS. Besök gärna Sofias blogg också!


Tävlingen avslutas den 4 augusti kl 23.59

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela