alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Skrutt sover medda..

Publicerad 2011-07-16 12:02:37 i Allmänt,

Här sitter jag =) Har tvättat torkat vikt städat plockat badat lillen och mig själv=) Allt detta har ja hunnit sen 7 i morse =) Ska göra lunch till honom innan Cajsa med Hugo och Ida med Tuva kommer på Alfreds kalas... Rätt besviken kan jag säga då det var fler som skulle komma från början.. Alfred blir nöjd bara sin bästis Hugo kommer då dom inte ses så ofta så=)

Har gjort tårta till skrutten med ÖNOS jordgubbsylt och marsansås gjord på havremjölk.. Ska granera med hallon och lite sånt på =) Hans riktiga födelsedag är ju på torsdag men eftersom han den 23 åker till sin pappa får vi ha kalaset denna helg..

Han är så duktig och hjälper till i tvättstugan, han gillar de till och med =) Jo hans nya lampa kom upp igår och han går runt på golvet pekar och säger mamma-lampa =) Ville absolut inte somna utan att den var tänd så fick ha den tänd tills han somna =) Gulleskrutt =)

Saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela