alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nu har jag bytt..

Publicerad 2011-07-07 21:53:35 i Allmänt,

Blogg från bloggplatsen till blogg.se.. Hoppas och tror jag kommer trivas bättre med denna bloggsidan =)

Har varit hemma från jobbet idag med spänningshuvudvärk/ migrän..Legat i kolsvart mörker med solglasögon men börjar släppa lite grann... Får se om de blir jobbet i morgon eller om jag är hemma i morgon med..

Saknar Johan Alfred och Idisen så ja blir störd.. Alfred skrutt kommer ju hem till mamma på lördag men dom andra dröjer ca 3 veckor innan jag träffar igen.. Under den tiden är det jobb, dagis och så blir min älskling hela 2 år gammal =)

Kommentarer

Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Publicerad 2011-07-08 12:22:41

Nejnej det är inte faderskap jag pratar om. Det är fadderskap ;) Alltså två av Jonathans gudföräldrar vill jag ha bort därifrån, och det är med en gång då de absolut inte har med mina barn att göra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela