alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Ner till apoteket!

Publicerad 2011-07-08 14:45:56 i Allmänt,

Får skjuts av underbara Cajsa så jag kan gå te apoteket och köpa migränmedecin =) Hoppas det fungerar kan jag lova, annars blir jag IDIOT ! Min skrutt ska hämtas i morgon så jag måste vara frisk och på alerten.. Så blir att städa golven idag så det är fint när han kommer hem =)
Saknar honom så det gör ont kan jag lova.. Saknar min älskling med men vi ses om 3 veckor (tjoho)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela