alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Vi har en jultradition..

Publicerad 2011-12-24 06:22:45 i Allmänt,

Som jag har för Alfred med =)
Han får ett paket på morgonen och roa sig med i väntan på tomten kl 16:00 =)
Men idag fick han 2 paket då vi ska till mormor och dessa vill jag inte släpa med mig..
Ett bilgarage och en arbetsbänk :) Han är så glad så lycklig och han leker!
Igår handlade jag allt som Alfred och jag ska ha till vårt julbord i morgon, måste äte julmat dagen efter ochså =) Handlade klart dom sista paketen med *så skönt*.. Hoppas A uppskattar dom =) Och att lillebrorsorna gör likadant =)
Unnade mig en liten julklapp med... Denna från Gina Tricot (bilden lånad därifrån).. En fin enligt mig klänning men är osäker om den passar mina kurvor :S Vad säger ni =)?
Kram Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela