alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Nostalgi...

Publicerad 2011-12-02 21:03:52 i Allmänt,

Snacka om nostalgi för mig ikväll..
Jag minns inte så mycket men vet jag sett det innan, och nu låna jag den av mamma =) Sitter bara och ler och skrattar.. Så fruktansvärt dåligt men samtidigt bra...
Vad fan har hon sniffat på undrar ni väl, hahha har sniffat på alkoholfri cider =)
Nej jag ser på Klasses Julkalender =)  Efter allt plock och min älskling somnat så kröp jag ner i soffan med tända ljust, och choklad och Klasses Julkalender =)
Så här ser några bilder ut =) Nån av er som minns ?
Har ni någon favorit kalender =)?

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2011-12-03 06:52:30

Den minns jag inte... men älskade Teskedsgumman och Mumindalen och många många andra :)

Ha en underbar lördag!

Kram Maya

Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2011-12-03 10:33:59

Ha ha ha! =)



Tack! :)



Kram!

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-12-04 00:05:40

Trolltider är mitt bästaste!!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [JULKALENDER]

Publicerad 2011-12-04 01:20:15

Kul att du var med och gissade på hur stor bebisen skulle vara <3

Nu är HAN (!) här ;) Och resultatet av gissningstävlingen kommer upp kl 8 i bloggen, var du nära tro? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela