alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Jag..

Publicerad 2011-12-30 10:42:13 i Allmänt,

Kanske borde sluta blogga, får så dåligt samvete då jag aldrig hinner skriva..
Har massor med saker jag vill skriva men hinner inte..
Måndag och fredagar, städa tvätta och leka med Alfred..Plugga,,
Tisdag Ons Torsd.. Skolan från 9 till 3.. Hemma halv 5.. Busa laga mat lägga hjärtat mitt..
Och iförr går åkte jag på matförgiftning..Aldrig mer buffe och inte kina säga jag bar! ALDRIG MER"!.
FY fan vad dligt jag varit så Alfred fick åka till mamma för jag har bott med huvudet i hinken bokstavligt talat..
Nej nu ska ja ta mina darriga ben sno ihop dom och gå till tvättstugan..
KRAMAR CAMILLA

Kommentarer

Postat av: Babydjungeln - Jeanette

Publicerad 2011-12-30 20:22:19

usj höras hemskt ut hoppas du mår bättra



och inte dårligt samvete - det ska vara något trevligt och något som är skoj att se tillbaka på sen

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-12-30 20:24:08

Men söta rara... blogga när du känner för det, känn ingen press!!! Det ska vara roligt och givande. Men jag kommer att sakna dig både här och inne hos mig!!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2011-12-31 04:41:09

ibland har man inte tid att blogga, så är det bara liksom. inte behöver du sluta blogga helt för det :/

noahs test var utmärkt idag, som skönt var. jag har verkligen målat fan på väggen o vart skitnervös :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela