alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Förlåt min frånvaro..

Publicerad 2011-12-19 20:23:22 i Allmänt,

Men har varit sjuk, knappt orkat gå till skolan men tvingat mig..
Sen har det hänt en annan sak så jag har inte varit riktigt mig själv i helgen, barnledig var jag med mellan lördag och söndag.. Konstig känsla men välbehövligt lite grann..
Alfred hade det så underbart hos mormor och 2 av morbröderna, och alla djur.. Åt gott myst och fick en julklapp i förskott av mormor så klart =)
Denna underbara vinst fuull med plastpåsar överdrag till ost mm spritspåse och bakformar vann jag hos picante.se
Käraste jag har i sin fina pepparkaksdräkt från mormor =)Är så lycklig =)

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2011-12-20 11:40:37

Hej!

Önskar dig en God Jul!

Och om du inte redan är med så vill jag tipsa dig om min tävling jag har i samarbete med Monimo. Du är jätte välkommen att delta:) Mvh Tanja

Postat av: Fnulan

Publicerad 2011-12-20 20:33:17

Jaaaaa she is back!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-12-21 10:56:41

Åh, vilken fin dräkt!!

God Jul till dig med fina!!

Kram!

Postat av: mumari

Publicerad 2011-12-21 18:26:32

Vad roligt! Min äldsta son heter också Alfred, fast han är 10 år! Alfred är fortfarande så pass ovanligt att jag blir jätteförvånad när jag ser ett annat barn som också heter det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela